Eminef2161
Kızımı çok şükür kucağımıza aldık eşim de hep yanımda oldu 30 saat yattıktan sonra doğumum oldu sorunumuz da kalmadı o stresli ben stresli hep özür diledi zaten pişman oldu bende ağır konuştum yeri geldi bende özür diledim tabi oluyormuş arada ama şuan kontrole getirdik ve küveze aldılar sarılığı çıktı dua edin lütfen 🤲🏻 Ağlaması sesi insanı mahvediyor içim gitti Rabbime şükür bize ayrı oda açtılar yanı başımda izliyorum şimdi Rabbim kimseyi böyle sınamasın 😭