Beren90 evet canım ilk başta lekelenme tarzındaydı büyük ihtimal tam söktüremedim diye düşündüm iki üç gün sonra normal adet olur gibi geldi pıhtı şeklinde kanamam da oldu gayet normal yani 7-8 gün sürmüştür kanamam normalde de adetim 6 gün sürer zaten daha sonra doktora gittim beta verdim ve sıfırlanmıştı betam betanın sıfırlanması önemli ben 2 günde bir gidip kan vermiştim ama eğer Van’da ulaşımın zorsa kanaman bitince betana baktır tekrar hamile kalman için betanın sıfırlanması lazım birde 3 ay korun mutlaka benim kuzenime korun dememiş doktoru ve 2.kez yaşadı kimyasal gebeliği