Busray Böyle bişey yaşayıp hastanede yatan var mı moralim çok bozuk yatış verildi tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi lütfen
mericinannesi Gorumcemin oğlu vardi acilde kaç kere yatış verdiler sıkma canını 1aya kalmaz geçiyor. Yeni doğanlarda normal birşey.
Eminef2161 1 saat önce benimde yatışım verildi şuna uyuyor küvezde gözüm üstünde sadece gözleri bağlandığında çok ağladı