Zeyk Tüm hafta içiyorsun ama değil mi. Benim kullandıgım Euthyrox. Zaten şuan ev ilaç dolu. 29 yaşımdan bu yana içmedğim kadar ilacı 9 aya sıgdırdım. Kızıma hamileyken bu kadar içermiydim hatırlamıyorım. Kan Şurubum var (Hap dokunuyor, bulantı yaptı) Troid İlacı var, Vitamin Minarel Tableti varr kocamann, Magnezyuma başladım kramplar ve kalça agrılarım var. Kabızlık içinde Duphaloc içiyorum 🙄🙄😞 27 haftalık oldum. Aralıga kadar Allah büyük, sağlıkla gelsinler de bebişler. 😊