ece_eliza ben son ayımdayım şimdiye kadar hiç mide bulantısı yaşamadım 37+2şuan ve yaklaşık bi haftadır saçma bi bulantı var böyle şiddetli değil hafif hafif kusma da yok Allah yardımcımız olsun değişik değişik şeyler yaşıyoruz ama Anneliğin vermiş olduğu sorumluluk diyip hayırlısıyla alalım inşallah kucaklarımıza