Gulnur valla değişik bir sürpriz yapmadım ama eşim hiç beklemiyordu o yüzden çok sürpriz oldu. Adetinden önce test yaptigimda negatif çıkmıştı eşim de bende yok sanıyorduk. Adet günümde olmayınca tekrar bir test yaptım ve sürpriz pozitif 😊 hemen gittim kan verdim kalpli bir kutu ve krem rengi çok güzel bir patik aldım. Idrar testi ve kan testini de kutunun içine koyup güzel bir not yazdım eşim kutuyu gördüğü anda anladı ve açtığı gibi ağlamaya basladi hiç unutmam çünkü bizim için çok beklenen bir bebekti abisini toprağa verdikten 6 ay sonra tam abisinin geleceğini öğrendiğimiz günde bu kez ikinci mucizemizin geleceğini öğrendik. Bizim için her açıdan mucize bir bebek oldu oğlumuz şimdi 14+3 haftalığız Rabbim isteyen bekleyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🏻💕