Tubaska 19+3 bugün su gibi birşey gitti benden akıntı değildi biliyorum sıcak birşey gitti acaba normal mi benim gibi olan varmi
DeryaEge Tubaska miktarı da önemli. Çok mu? Ne kadar geldi su? Az değilse doktorunuzu arayın kesinlikle.
Tbsdlmr Tubaska Benimde o haftalar da gelmişti doktor çağırdı suyun gelmesi testi yapıyorlar ,kulak çubuğu gibi bir şey ile sıvı alıp suyunuz mu değil mi diye bakıyorlar , içiniz rahat etmesi açısından yaptırabilir siniz doktorunuz gerek duyarsa tabi ki
Ilknur_emin Bende birşeyler aliyor sanıyodum ama ilişkiden kaynaklı alıntı yada sıvı akıntı ara ara olabiliyormuş sık sık olursa gel muayene edelim demişti doktorum