Hande2204 Rabbim sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin canım 🙏🏻❤️ Benimde 25 inde çatıma bakıcak şuana kadar bebişimiz hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı kafası , bakalım ben hep normal istedim doktorumda destekledi tabi o andan sonra bana kalkıp sezaryan günü verirse yapıcak birşey yok kabul edicez. Hayırlısı bakalım 🙏🏻 Epidural mi yaptırdın ?