Seda1410 benimde doktorumun kendi ozel muayehanesi var ben de onun sectigi iki hastaneden birinde dogum yapicam ama doktora ayri hastaneye ayri vermicem toplamda hepsini hastaneye vericem onlar kendi aralarinda hallediyolardir zaten, oyuzden sasirdim ben hem doktora hem hastaneye para verildigini blmiyordum