esrosatt 27+2 dedım dün dr um 26+3 dedi geriden mi gelıyoruz deyınce bebegın durusundan ölçümler böyle olabılıyor bı sıkıntısı yok dedi . fikri olan basına gelen var mı pozisyonu da ayak parmaklarını başına kadar getirmiş ti
Misskokulumm esrosatt canm arada büyük bir hafta farkı yok hem doktorun da sıkıntı yok demiş niye kafaya takiyosun ki arada ölçümlerde oynanabiliyo🤷♀️
Mrymkerem esrosatt bir hafta oynama oluyor sonuçta oda ultrasonla bakıyor. Veya geç döllenmiş olabilir.. benim ki 10 geriden geliyordu ve öylede doğum yaptım.. bir sıkıntı olmuyor yani..
Sghslove esrosatt cihazlarda ölçüm 1-2 hafta oynayabilirmiş canım. Rahat ol. Benim de ileriden gidiyor bir hafta bu da hızlı geliştiği anlamına gelmezmiş. İçin rahat edecekse başka bir doktora da git başka cihazla bakıp danışmış ol
Misskokulumm esrosatt haklisin canm insan en ufak şeyden korkar oluyo içini ferah tut rabbim yar ve yardımcın olsun hayırlısı ile al kucağına tospişini inşallah ❣😘😘
esrosatt Mrymkerem zaten geç döllenme idi bu haftaya kadar hep aynı gidiyor yada 1 -2 gün arkadan gelıyordu
Mrymkerem esrosatt canım merak etme bişey olmaz bende çok endişe ediyordum ama bir sıkıntı çıkmadı.. doktorunuza sormadınız mı acaba..