Merhaba kizlar, dun doktor kont vardi. 31 haftalik gebeyim. Bebegimin suyu azalmis🙁((( ve boynunda bi tur kordon dolanmasi var. İstirahat edeceksin dedi doktor 2 hafta sonra tekrsr gorcem
Dedi suyum daha da azalirsa erken dogum yapacagim🙁(( basina gelen varmi napmaliyim suyumu eski haline getirmek ve mevcutu korumak icin nokur yardim edin🙁((