Gzmkrcglr sanırım bi ben erkenden yapmışım çantası herşeyi hazır son bir kaç eksiği kaldı ama çok önemli şeyler değil şimdi gelse herşeyi var çok şükür 1 posta yıkamış yavaşça oyalanıyordum daha 2 postası vardı ama tam o sıra şeker tansiyon 3 gün hastanede yattım ve çocuğun kıyafeti de olsun ne olur ne olmaz dediler korku sardı beni hastaneden çıkar çıkmaz herşeyini hallettim şimdi bile sancım gelse birşey olsa içim daha rahat herşey hazır diye