Rzlgln534 Hanımlar nst de sancı olduğu nasıl anlaşılır geçen gün devlette bir nst çekildim ama doktor doğru düzgün baktı mı bakmadı mı hiç bişey söylemedi nst hakkında kağıtta iki tane dalgalı çizgi var ama ne anlama geliyor bilen var mı ?
Kubra9595 Rzlgln534 simdi bende nts den ciktim doktorum sancin yok suanlik iyisin dedi 35+0 olduk cizgilerin anlamini bilmiyorum ama kagidida aldi zaten insternetten baka bilirsin cnm
Defnealinam Alttaki sancılar dag gıbı olması lazım. Zık zaklı cnm oyle sancını anlarsın ufak sancı varsa ıyı dıyolar