Niscimen bana da 5. Gün transferi yapılmıştı. Ama bende belirti yoktu aramadım da hiç. Sadece test günü geldiğinde adet olacakmışım gibi karin agrisi başladı ben olmadı diye üzülürken hasta olmayınca test yaptim silik çizgi görmüştüm. Inşallah sen de güzel sonucunu alırsin ♥️