Ceydasinanservan ben hamilelikten önce 25 kullanıyordum, gebelıkte biraz artıs oldu sonra 75 e kadar cıktım, şuanda t4 üm düşük cıkıyor tsh normal cıksada, mecburen 2 gün 100lük kullanıuorum, bebeği etkıleyen bır ilac degıl tam tersi bu hap t4 hormonu ıceriyor t4ün düşüklüğünden dolayı ilacımın dozu artıyor, t4ün düşük olmasıda bebeğin gelişimine zarar verir