Beyazlale Kızlar hamilelikte oksapar kullaniyordum doğumdan sonra ne kadar daha devam ettiniz bana doktor 45 gun dedi cok uzun geldi bana
aselzumra Beyazlale bende doğum yapalı 10 gün oluyor 6 hafta devam dedi ve cok skldm artk hayrlsyla bitseydi bi 😢
Beyazlale aselzumra acaba neye gore hastanedeki baska birine de 10 gun devam et birak dediler ben 45 gun
aselzumra dvran22 yok canım sezaryen oldum ama bnm nstde sancm çok yüksek çıkıyordu ama ben hissetmiyordum bide 40 haftadydk hiç açılma da yoktu bebeğin hareketleri yavaslaynca Sezeryan oldum yoksa normal olacaktı
dvran22 aselzumra anladım canım hayırlısı olsun Hâlâ iğne kullanmaya devam ediyorsunuz acaba benim doktorda doğumdan sonra iğneye devam ettirir mi ki onu hiç konuşmadık biz🙄 Hangi iğneyi kullanıyodn canım ben oksapar 0.4 mm kullanıyorum
aselzumra dvran22 bende oksapar 04 kullanıyorum cnmm bn 36. Haftmda sormuştum 6 hafta devam demişti sen de sor söyler
dvran22 aselzumra perşembe günü doktora gideceğim zaten o gün doğum olacak inşaallah, o zaman sorarım mutlaka ..teşekkür ederim canım🤗