Sahreyldrm Zynpcskn94 ben iki gebeligimde de Yenişehir Hastanesi özgü hanıma gidiyorum memnunum onerebilirim
Zynpcskn94 Sahreyldrm bende ona gidecektim ama iyi yorumlar duymayınca vazgeçtim. Şu an yenişehir pınar aksoy a gidiyorum ama hala kararsızım 🙄
Sahreyldrm Zynpcskn94 bilmiyorum kuzum ben çok memnunum sağolsun güler yüzlü tatlı dilli çekinmeden konuşabiliyorum arayabiliyorum bilgili ve ilgili
asimyagmur Ben şehir hastanesine Bayezit Ersoy a gidiyorum doktorumdan çok memnunum çok iyi ilgileniyor ve bilgisi de çok iyi tavsiye ederim 🤗