Mervekara95 Bende folattro kullanmıştım daha önce . Folbiol verdi doktorum ama ağır geliyormuş gebelikte folicus aldım 🤔
_zehra_ Mervekara95 ağır geliyomus derken? Bende şuan folidance kullanıyorum ama elimde folibol da var bitince ona baslayacaktim🙄
Mervekara95 _zehra_ folbiol tamamen kimyasal format ve 5mg olduğu için gebelikte ağır geliyor dedi sonradan gittiğim doktor 🤔
Ipekozsyhzry Mervekara95 folidoce 400mg/2mg kullandim 3.ay sonunda doktorum biraktirdi suan sadece Decavit 30 tablet kullaniyorum multivitamin ve mineral kullaniyorum