deletedmom150 bendede çıktı yeni geldim hastaneden. Hamilelik boyunca düzenli öğünlerde yemek yemek tabi çoğu besini tüketmemek. Ve parmaktan hergün kan şekerini kontrol edeceğim günde 6 kez. Gebelik bitince bitiyormuş. Düzensiz olursa gebelik şekeri yükselirse bebekte kilo alımını tetikliyormuş aşırı kilolu bebekte sezaryen. Böyle anlatıldı.