Livask Hayatımda hiç sigara içmedim. Astım bronşitim var annem ben karnındayken bildiği halde sigara içse ben bunu sonradan öğrensem çok gücüme giderdi. Kendimi değersiz hissederdim. Sonuçta yediğimiz içtiğimiz her şey bebeğe gidiyor derken boğazımızı düşünüp sigaraya gelince bişey olmuyor kafasına girmeyi işine geldiği gibi davranmak olarak görüyorum ben. He içenin çocuğuna illa ki bişey olacak ye bir kaide yok çevremde kaç kişi var hamileliği boyunca içip bebeğine bişey olmayan ama ben değer vermemek olarak görüyorum