Yazey Buket27 evet ben ağızdan kullandım yani. Doktorum öğle dedi kimisine baş dönmesi yapıyormuş o yüzden fitil olarak kullnırsın dedi ama bna bşy yapmadı
Kbrbydkk Ağızdan kullaninca yan etkisi çok fazla oluyor. Kusma baş dönmesi bulantı sersemlik filan. Vajinal alınca yan etkisi olmuyor. Ben hep vajinal kullanıyorum.
Nur___ İki şekilde de kullanımı var, yalnız serklaj gibi riskli durumlarda belki ağızdankullnımı olabilir
Ebru9360 Buket27 ben 3 ay kullandim cnm agiz yoluyla kullandim bas donmesi ve bulanti yaptj sadce ama bi sureden sonra vucudum alisti doktoruna sor en iyi bilgiyi o verir sana
rukiye-02 Buket27 bende ağızdan kullandım ama arkadaşların dediği gibi çok fazla yan etkisi oldu Allahtan bi ay kullandım sadece bana ekstra kilo da aldırdı