Deletedmom327 Var canım hatta benim lekelenmelerim bile oldu. Yerleşme kanaması deniliyor. Adet sancımdan da beterdi bol bol ayaklarına yastık yükseklik al uzan ilk haftalar önemli sonra geçecek zaten. Diğer aylarda olabilir kasık ağrıları o bebek büyüdüğü içinmiş benim mesela hiç kesilmeyen kasık agrılarım var ama hafif hafif ayakta durunca artıyor dinlenince geçiyor. Bizde 12.haftaya girdik artık. Yattığın yer rahat olsun ayaklara destekle biraz havaya no problem. Hayırlı olsun 😍