Berra hayır olmuyor annemler çok başımın etini yedi ekmek neden yemiyorsun diye en sonunda doktoruma sordum , hayır tabiki de çok iyi yapıyorsun ekmekte ne vitaminş var ki dedi. Doktorum prof yani o yüzden güveniyorum o da onaylayınca rahatladım. 16.haftada bıraktım 23 haftalığım bebeğim de gayet kilosu yerinde