Thrmt_19 Fatmanurozgr benim icinde guzel kiz isimler soyleyin kizlar. 7 aylik alucaz hala isim yok begenemiyoruz😞
Fatmanurozgr Thrmt_19 bizm kız olsaydı eşim Eylül ismini sevyo bende masal bunları düşünüyodk kız ismi cok var erkek yok dyoduk sonunda poyraza karar verdik demekki iki taraf icinde zor oluyomus 😂
PembeKoala Bsrnhtn duru ve öykü tek başlarına çok güzel ama isim bulmak gerçekten çok zormuş ya bende 35. Haftaya geldim hâla kesin değil İpek Sare istiyorum sonra tek İpek mi olsa acaba diyorum bende sizden fikir alayım 😁
Bsrnhtn PembeKoala benim iki isim istememin sebebi ilerde hangisini tercih etmek isterse diye😍ipek sare olsun bence 💕