saka36 Nigdelianne ben onuda kullanmıştım😅 doğumdan sonra herşey mübah sanırım hepimiz aynı şeyleri düşünmüşüz🤦🏻♀️
Semaaonursnmz gh2019 peki sence sana darmış gibi geldi mi bende 16 aldım 30 haftam bitti yeni takma kafana verilir inşallah evlatlarımız sağlıklı olsun inşallah da 🙏🏻
gh2019 Semaaonursnmz canım biraz dar olması lazım zaten ilk başlarda iki kişi zor takıyormuş korseyi sonra toparladıkça karnım kopçasını değiştiriyorsun. Bol olmaması lazım korsenin sıkması lazım.