fatmacnylmz İki gün önce kontrolüm vardı şuan 27 haftalığız doktorum bebeğin böbreklerinde şişme olduğnu bunun genellikle erkek bebeklerde olduğnu ve doğumdan sonra ilk çişini yapmasıyla kendiliğinden düzeldiğini söyledi sıkıntılı bi durum varmı diye sordum hayır korkulcak bişeyde yok ben sadece bilgilendirmek için söylüyorum şuan şişmesi çok ileri bi durumda değil her kontrolde takip edicez dedi ama ben korktum biraz başına gelen bu durumu yaşayan varmı🙄
Hamzaeymen_donmez Evet benim.oglumda vardı bı böbreğin de doğumdan sonra düzeldi ondan kurtulduk şimdide pipisi çıktı pipisinin ucunda darlık varmış hemen sünnet dedi ilk oğlumda işte en kısa zamanda sünnet yaptircaz inşallah
fatmacnylmz Hamzaeymen_donmez geçmiş olsun canm ne kadarlık oğlun bende doğumdan sonra sünneti düşünüyorum
Hamzaeymen_donmez fatmacnylmz 16 aylık oldu diğeri de erkek dogumuma iki ay var kısmet olursa ikisini bir yaptircam öyle düşünüyoruz yani eşimle o biraz küçük olcak ama olsun daha çabuk iyileşir
fatmacnylmz Hamzaeymen_donmez bence en iyisi küçükken sünnet olmaları sağlıcakla büyüsünler inşallah🤲🏻
Hamzaeymen_donmez fatmacnylmz inşallah bende küçük yaptirmak istedim ama kaynanam ve eşim düğün yapcaz dedi ne yaptılar ne ettiler bende dedim en sonunda istemiyorum düğün falan ben hastanede yaptircam Kasımdan sonra dedim