Prensesgeliyor canım benim domtorumda aynı diyodu her hafta kontrole gittiğim için her hafta 200 gram filqn fazla olmasını bekliyosum bende 30. .haftamda 1600 dedi 31. De aynı dedi 32 de 2000 dedi 33 te 1870 dedi bizde şaşırdık normal yinede dedi her hafta ölçüm yaptığı için bide bebeğin anlık kıpırdaması değiştirebiliyormuş doktorun mlmlik bi ölçüm hatası bile 34 te 2800 dedi işte en son Salı günü gittim 34+6 tüm şuan önemli olan haftasına göre gelişimi kilosunu hiç takma ben doktorum her hafta değilde iki haftada dediğini baz alıyorum artık eşimle öyle karar aldık zaten biz almasakta iki haftada bir kilosu degişiyo 😂😂🙈