Cananasci İyi günler hanımlar 21 haftalık hamileyim ve plesantam (yani bebeğimin eşi sağ alt tarafa yerleşmiş gözüküyor ) aynı durumu yaşayanlar veya yaşamış olanlar Doğumda ne gibi zorluklarla karşılaşıyor yardımcı olur musunuz 😞
srfnr Cananasci benimde oyleydi kisa surede normle dondu seninde doner insallah asagida kalirsa normal dogum olmaz
Yagmuricenkiz Benim çok aşağıdaydı bu yüzden 4. Ayda kanamam olmuştu, düşük tehlikesi geçirdim. Şimdi hala aşağıda ama nazaran yukarıya çıkmış normal Doğum yağabilecek haldeyim, 33+3