Gamze1906 öncelikle geçmiş olsun hayırlara vesile olsun🙏 Kardeşimle ben küçükken ishal olduğumuzda annem şu şekilde geçirirdi ishalimizi; bir çay bardağı suyun içine tepeleme bir tatlı kaşığı buğday nişastası koyup iyice karıştırıp içirirdi ve en fazla iki kez yapınca dururdu. Hem doğal bi yöntem. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde bende çok ishal olmuştum sabahtan akşama kadar tuvaletteydim. Haşlanmış patates muz neler neler yedim banamısın demedi ancak bu yöntemle geçirdim ve ılık duşa girdim çok iyi gelmişti