Rukenservet Doğum sancısından bahsediyorsun 😪 bende bekliyorum valla 38 deyim. kasılma diyince farklı algıladım. Okuduklarıma dayanarak düzenli olması lazım 5 dakikada bir sancın olması lazım. Ve daha da süresi azalan. Sırttan belden karın aşağısından hissedebileceğin düzenli sancılar kısacası. Eğer bi olup bi olmuyorsa sancı değildir diye düşünüyorum.