dvran22 Gulcee normal yada sezeryan fark etmeksizin istediğin zaman bırakabilirsin dedi ..hatta dedi ki sezeryana girmeden önce de iğneni vurup girebilirsin korkma dedi
Betuel11 Gulcee normal doğum olucak inşaallah oksapar 4000 kullandım sadece 37. haftada bırakdırdı doktorum. Alışmışdım oysa 3 gündür eksik hissediyorum :))
hedo Sahreyldrm normal doğum için araya bi 12 saat girmiş oldu mu bişey olmaz dedi bana hapı da coraspin den bahsediyorsunuz sanırım ben 7. Ayım bitince bıraktım
Ceyda28 Sahreyldrm iğneyide hapıda bu hafta bıraktırdı bana 30. Haftamdayım ama benim erken doğum riskim var onunla alakalı 13. Haftada da serklaj olmuştum ameliyattan 2 gün önce bıraktırmıştı hapı
Sahreyldrm hedo ben de normal istiyorum ilk dogumum normal oldu ama bı yandan da korkuyorum ilkinde kan sulandırıcı kullanmamıştım bu riskli riske atmak istemiyorum bı yandan da sezeryandan çok korkuyorum
Gulcee Ben de sezeryan olacam ama 2gün önce bırakırz dedı ama ıkıgün öncesi risk gibi geldi bana ya pıhtılaşma olursa😬
Mesa33 Coraspin ve iğneyi bırakırken bi korku oluşuyor mu, 32 de coraspini bırakacakmışım iğne yetmezse diye korkuyorum. İğneyi her gün yapıyorum iğneyi bırakınca da iğne yetmezse diye korkuyorum. Gebeliğimizde bu kadar önemli ilaçların bırakılması korkutuyor beni. Bununla ilgili doktora korkularınızı hiç söylediniz mi. Ben daha 22 haftalık hamileyim o yüzden sormadım da soranlara doktoru ne dedi
Gulcee Mesa33 benım doktor bı gun öncesı enerkem bırakman lazım yoksa kanama durmaz sıkıntı olur dedı.
Gulcee Mesa33 her ay iğnenin dozajını ölçmek için ka testi verıyorum ben.sen de iste o testi doktordan .antifaktör xa testin adı.o sana zaten gosterıyor iğne yeterlimi degıl mı doye.