İkili testte pappa değerim çok düşük çıkmıştı bunun üzerine başka bi doktora yönlendirildim dün randevum vardı gittim ve dünyam başıma yıkıldı doktor kalbinde beyaz leke ve ensesi kalın dedi. Tekrar ikili test istedi yaptırdık bu sefer pappa değerim normal çıktı ama diğer söylediği şeyler aklımdan çıkmıyor. Cvs ya da amniyosentez önerdi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ağlamaktan dua etmekten başka. Bi de kızım olacakmış dün söyledi doktor onun mutluluğunu bile yaşayamadım. Aynı şeyleri yaşayan var mı? Amniyosentez yaptırıp sonuçları öğrenen var mı?