Yesom92 Merhaba kızlar hamilelikte 20. Haftamdayım ve bu hafta göbek deliğim ağrımaya basladı biraz sert etrafı böle bisey basına gelen var mı
Pantone Yesom92 evet bende de olmuştu karnın büyüyor bebekte büyüyor ondan demişti doktor bana. Geçiyor sonra
melegiminannesi Yesom92 beeeeennnnn. Sağlık ocagına gittim göbeğin düşmüş dendi kendi doktoruma söyledim o haftada göbek düşmesi vs bisey olmaz bebek aşağıda yattığı icin geriliyor karnın o yüzden ağrın olmustır dedi ılıkk kompres yaparak rahatladım 2 3 güne gecti