1234_ Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim bebegimin hareketlerini hissetmedigim zamanlar oluyo hissettigim zamanlar oldu. Normal midir sizce
37aysgl 1234_ o haftalarda düzenli olmuyo canım zaten haftan biraz daha büyüdükçe hareketlerini bile sayarsın ☺️
Cileginannesi 1234_ aynı canım ben de oyleyım ınankı 21 oldum hala bazen hıssedıyorum bazen hıssetmıyorum malesef. Endıseye kapılıyorum hatta neden hareketlenemedı dıye
sise 21 haftalık hamileyim ben de dün muayane için gitmiştim doktorum bu haftalarda hareketler düzenli olmaz ilerde saymaya başlayacağız dedi. İçin rahat olsun😉