24Guloos_61 Secil16 ben bılerek gıtmedım kesınlessın dıye 8. haftamda gıdıcem ınsallah bıraz gec gıdılınce daha net duyululuyomus
Ruhsuz Benden de 7+3 😍🤗😄 Düğün takısı gibi oldu 😂😂 6+6 da duydum kalp atısını hamdolsun darısı bekleyenlere İnsAllah 🤲 🤲
Deletedmom0320 Pislik doktor 2 saniye açıp kapattı çok uyuz oldum.. Ama Allah'a şükür yinede kalbi dakkada 156 atıyormuş şuan