Bende 12+2 de öğrendim kızım olacağını,özel muayeneye gidiyorum ben çok kaliteli ve güvenilir bir doktora sahibim😇ilk cinsiyetini söylediğinde tahmin falan etmedi direkt kızımız geliyor dedi,hatta çok erken olduğu için her ay gittiğimde tekrar tekrar sordum hala kız mı die😁😁kadıncağız bıkmadan usanmadan her defasında tekrar bakıp söyledi ama sansliydim her defasında kızımda gösterdi hic saklamadı cinsiyetini...şuan 22haftalık olduk hala kız...artık degiseceginide düşünmüyorum,Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah🙏🙏