Senayerva Kızlar benim erken doğum riskim var 36+3 olduk şuan doğsa küveze mi girer acaba bu haftalarda doğuran varmı
Goksinismail Senayerva büyük ihtimal girmez 36. Haftada ciğerleri tam gelişmiş oluyor. Kilosunda vs bi sıkıntı yoksa problem yok. Stres yapma yeter
Kerem_alyadua Senayerva ben pazartesi doğum yapacm insallah 36+5de 2doz ciğer geliştirci iğne yapıldı kilosuda iyi doktr sorun olmayacgnı söyledi insallah dediği gibi olur
EbruCnr Senayerva benim arkadaşım 35 haftalıkken doğum yaptı Bebeğin ciğerlerini geliştirici ilaçlar verdikleri için çok şükür küveze falam girmedi
Zeren0625 37 haftalık Bebekler doğsa bile prematüre sayılmaz. İnşallah sorunsuz doğarlar ama her bebek için durum farklıdır. Bende 36+6 iki gündür çok fazla kasılmalarım var sırt ağrım var bakalım ne zaman gelecekler onlar ne zaman hazırsa o zaman geliyor inan😍