SedaveSusam Kızlar 9+4 hamileyim toxoplazma değerim yüksek çıktı bakteri varmış vücutta bugün başka bi hastanede test yapılacak yeniden bu durumu daha önce yaşayan oldu mu bebeğime bişey olmasından korkuyorum 😔