Guleren Kızlar merhaba.Ben 7+5 hamileyim.Alerjilerim vücudumda ödemli yaralarım var.Homeopatiye gidiyorum bunlar için ben gibi homeopati alan tecrübe eden faydasını gören arkadaşlar var mı?Bizimle de paylaşabilir mi tecrübelerini ?