Solitoo seni çok iyi anlıyorum inan bana, benim de ilk oğlum erken doğdu ve bu hamileliğimde de erken doğum riski var her an diken üstünde hissediyor insan en ufak belirti de korkuyor biliyorum ama yapmamız gereken: sakin olup vücudunu iyi dinlemek. Öncelikle stresi atıcaksın stres en büyük düşman başlı başına erken doğuma sebep olabilecek faktörlerden biri önce sen kendine ve bebeğine inan biz sonuna kadar gidicez erken doğum falan yok diceksin ☺️ üşütmemeye çalış ağrılar üşütme kaynaklı da olabilir havalar Bi öyle Bi böyle malum yarım saatten fazla ayakta kalmamaya çalış ve bacaklarını yukarı kaldırarak dinlen çok etkisi oluyo merak etme insallah 38. Haftalara kadar gidicez ☺️🥰