Btl_zngn eşim orda yoğun bakım hemşiresi birsürü kadın hastaları oluyo doğumdan sonra gelip yatan ve sağ sağlim evlerine dönüyorlar, 3 senedir orda 3 senedir de bir tane bile doğum sonrası gelen anne ölümle ayrılmadı ordan.şimdi sen orası mikrop yuvası dedin diye bu kızcağız kalkıp gitmeyecek gidemeyecek eline ne geçti şimdi onun moralini bozmaktan başka?