ESraAsk Gece uykumdan uyanıp çikolata yiyordum sonra bir bardak soğuk su içip yatıyordum 🙈 o haftalarda sonra suyum arttı meğer kan şekerim aniden yükseliyormus buda suya yansıyormuş. Doktor tatlıyı azalt dedi. Azalttım normale dönmüştü. Bu haftalarda yine öyleyim çok yiyorum gece uyanıyorum 37 haftalık olduk engel olamıyorum ☹️