Burcu_duzgun Dün sabah doğum yaptım ama yavrumu kucağıma alamadım daha solunum yolu bozukluğu sebebi ile yoğun bakımda yatırılıyo duaya çok ihtiyacım var bize çok dua edin 🙏🏻🙏🏻
Larazara İlk bebeğimde aynı durumu yaşamıştım beklemek çok zor biliyorum canım ama bir şey olmaz Allah’ın izniyle kısa zamanda alırsın bebeğini kucağına sen kendine iyi bak bebeğinin eve geldikten Sonra sana çok ihtiyacı olacak sağlıkla büyüt inşallah