Ezgsur evet ben de öyle düşünüyordum benim doktorum da hep 39 u görmeden almam diyordu 38+4 39.hafta zaten diye bunu kastediyormuş. 39+ da normal gelme ihtimali yüksek olduğu için sanırım. Çok iyi bi doç ve perinatolog da aynı zamanda, güveniyorum doktoruma ama işte annelik 😇