Melike_18 Kızlar hiç bişeyim yoktu saat 2 den beri belimle karnım çok acaip agrıyo sanki sancı var gibi 2 den 2 30 a kadar falan agrıdı 10 dk geçti tekrar başladı şimdi biraz daha hafifledi napıyım hastaneye gitmeliyim başka belirtilermi bekleyim ne yapayım ilk gebelik tedirgin oldum 😭🙁
bsra18- Melike_18 zaman tutun sancının geliş sıklığını ölçün 10 dakikada bire düşerse eğer gidin doktora
bsra18- Melike_18 yalancı sancıdır büyük ihtimal son haftalarda sık sık olur. Gerçek sancı 10 dakikada - 5 dakikada 1 gelir Aralık’ları fazla olmaz canım
bsra18- Melike_18 siz yine de bi zaman tutun geliş sıklığına bakın yine de tedirgin oluyorsan bi doktora görünebilirsin. Bende çok yalancı sancı çektim bilmem kaç defa doğuruyorum kesin diye pılımı pırtımı toplayıp hastaneye taşındım😂😂