Aydemira 38+5 gibi dogumum oldu arkadaşımın kızıda aynı şekilde 2 hafta gerideydi bir skıntı olmadı benim doktorum miyon tipli olur dedi şuan kızım 4 yaşında gayet gelişimi iyi bence içinizi rahat tutun bu tür durumları yaşayan çok insan vardır sizin doktorunuz ne öneriyor bildigim kadarıyla hamilelere kaşarı pek önermiyor yada benim gittigim doktorlar önermedi🤗