Deletedmom5834 çoğu kişi birşey olmaz çoğu kişide çok zararlı diyor bende yapmak istiyorum fakat kuaför doktor izin vermeden yapmam dedi çünkü birşey olursa o vebali alamam dedi sonuçta kimsayal var içinde dedi.bence sizde en iyisi doktorunuza sorun daha iyi olur..Ben yapmadım düşünmüyorum şimdi.