Gizem0612 kendini rahat bırakdığın sürece canını acıtacak birşey olmuyor benim doktorum ilk alttan bakacağını söylediğinde tedirgin oldum kastım kendimi canım acıdı söyledim oda devam etmedi bırakdı 2 hafta sonra yapabilmeye ve rahat olmaya şartladım kendimi çünkü bebeğimin sağlığı için en güzeli normal doğum ve ben normal doğurmak istiyorum aynı doktor aynı alet 2 hafta sonra tekrar baktı hiç bir sıkıntı yaşamadım ne canım acıdı ne kanamam oldu kendini acıya şartlama tamamen psikolojik olduğuna inanıyorum söylemesi kolay diyeceksin ama senden farklı değildim bende korkuyordum korkmanın yanı sıra bide herşeyin ulu orta doktorun karşısında oturmak bile kendini kasmaya yetiyor acıdan acımasından ziyade. uzun oldu 😅 kısaca rahatlatmaya bak kendini acıya odaklanma.