Mavilianne suna2335 19 gün. Çok hafif sancım oluyor adet ağrısı gibi düzensiz ama bakalım hayırlısı 🥰
Mavilianne suna2335 Yaaa nasıldı peki sizin de benim gibi hafif sancı mı oluyordu. Benim duruyor geçiyor vs ama öyle şiddetli rahatsız edici değil. Açılmanız var mı suan ?
Yazey suna2335 bnim dün geceden beri sanki adet olmadan bele vurur ya bide soluma bi ağrı bazen sol belime böbreğe vuran bi sızı bebek oynsdıkça dha da cnım yanıyor dayanılmıcak gbi değil ama neden blmiyrum
Tuba38 suna2335 ya erkek mi cinsiyeti 16 şafak bizim illa erkek 9 ay 10 günü doldurur dıyolar bekleme sımdı dıyolar
Sez19 Öncelikle herkes sağlıkla bir avazda bebeklerini kucağına alsın inşallah 🙏🏼 bizim şafak 61 bakalım 😊