Canmoglm Ben bu sezeryan yada normal doğum olayında çekilen acıların kişiye özel olduğuna inanıyorum. Benim yakınımdakilerin çoğu sezeryan oldular ve isteğe bağlı. Hepside çok memnun. İkinci gün işimi yapmaya başlamıştım demişti bir tanesi. Normal yada sezeryan. Orada duyulan acıların hepsi kişiye bağlı. Bir normal doğuran tanıdığımda günlerce yerinde oturamadığını acı çektiğini söylemişti. Yani doğumun normal olması acının katlanılabilir olmasını gerektirmiyor. Bence " sezeryan acısına asla dayanamam" diyenler sezeryanı zaten kötü olarak gördükleri için böyle düşünüyorlar. Umarım herkes sağlıkla alır kucağına bebişlerini🌸